Niuniek Zwelf-Gasakiwizna Niuniek Zwelf-Gasakiwizna
62
BLOG

12 lat pływania w kisielu

Niuniek Zwelf-Gasakiwizna Niuniek Zwelf-Gasakiwizna Technologie Obserwuj notkę 1

Nie mogę napisać ani zamieścić notki gdyż nie wiem czy moje konto jest aktywne. W swoim komputerze widzę na liście w miejscu tytułu notki samo słowo rozwiń. Po naciśnięciu jest nazwa użytkownika i notki w bledszym kolorze. To zwykle oznacza niepełną funkcjonalność. Interfrejs S24 zachowuje się w sposób delikatnie mówiąc mało intuicyjny. W nocy wobec niemożności zamieszczenia komentarza pod notką o godzinie 3 umieściłem go jako notkę. Po ok 10 minutach od zamieszczenia notki zaczął być widoczny pod swoją notką. Nie "odinstalowałem" notki i polożyłem się spać. Nad ranem stwierdziłem usunięcie notki i problemy z funkcjonalnością. W czym problem? Zgłosiłem problem przez foprmularz kontaktowy i czekam na odpowiedź. Jak widać kłopoty internetowe lubią chodzić parami.

PS Poprzednia obecnie notka dotyczy blokady ogólnej internetu. Jeśli to miałoby stawiać w złym świetle administratora to niniejszym rozwiewam wątpliwość w tej kwestii. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie